دانشگاه بدون کنکور دکتری

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد دانشگاه بدون کنکور دکتری
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

افرادی که مقطع کارشناسی ارشد را پشت سر می گذارند اگر مایل باشند که ادامه تحصیل دهند باید خود را برای شرکت در آزمون دکترا آماده کنند و افرادی که میخواهند از طریق آزمون وارد این مقطع تحصیلی شوند یکسری دروسی که مشخص میشود را مطالعه میکنند و اگر رتبه قابل قبولی را در آزمون به دست آوردند به وسیله دانشگاه ها برای مصاحبه حضوری دعوت میشوند و اگر صلاحیت آنها در این مصاحبه ها تایید شد قبولی نهایی آنها اعلام می‌شود.

 

بدون کنکور

 

اما بعضی از افراد هستند که بدون اینکه در هیچ آزمون و کنکوری شرکت کنند، صرفا بر اساس استعداد های درخشان وارد این مقطع تحصیلی می‌شوند و در آن ادامه تحصیل می دهند. البته ادامه تحصیل دکترا بدون کنکور به صورت غیر متمرکز است و اگر دانشگاهی موفق شود که از وزارت علوم این مجوز را بگیرد که پذیرش بدون آزمون انجام دهد در سایت خود فراخوانی اعلام می‌کند که شرایط پذیرش بدون آزمون چگونه خواهد بود و رشته هایی که ارائه می‌شود را اعلام میکند و افرادی که میخواهند بدون کنکور وارد مقطع دکترا شوند لازم است که اخبار را پیگیری کنند و به سایت دانشگاه‌هایی که مدنظر آن ها است مراجعه کنند تا فراخوان ها را مطالعه کنند.

 

دکتری بدون کنکور سراسری

دانشگاه سراسری هم هر سال بصورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو میکند و در صورت تمایل به کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور سراسری، اعلام نتایج اولیه دکتری بدون کنکور سراسری، مصاحبه دکتری بدون کنکور سراسری​ و همچنین نتایج نهایی دکتری بدون کنکور سراسری​ پیشنهاد می کنیم سایر مقالات ما در همین سایت را دنبال کنید تا با دقت و اطلاعات بیشتر تصمیم گیری را انجام دهید.

 

بدون کنکور

 

دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد غیر متمرکز است و افرادی که شرایط لازمی که دانشگاه مشخص می‌کند را داشته باشند می‌توانند در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام خود را انجام دهند و درخواست بدهند که می خواهند بدون آزمون در مقطع دکترا ادامه تحصیل دهند. البته هر داوطلبی نمی‌ تواند این درخواست را بدهد زیرا فقط به درخواست داوطلبان رسیدگی می شود که جزو استعدادهای درخشان باشند. بعد از ثبت نام و ارسال مدارک بقیه مراحل بعد از بررسی های دانشگاه مشخص خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر مقاله ی کامل مربوط به این مطلب را مطالعه کنید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات کامل در مورد نحوه و زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد، اعلام نتایج اولیه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد، مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد​ و همچنین نتایج نهایی دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد​ پیشنهاد می کنیم سایر مقالات ما در همین سایت را دنبال کنید تا با دقت و اطلاعات بیشتر تصمیم گیری را انجام دهید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد