مشاوره تحصیلی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد مشاوره تحصیلی
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

پیشرفته تر شدن زندگی و بالا رفتن سطح آن و کمتر شدن وقت افراد به علت مشغله ی زیاد باعث شده است که همه ی افراد با مشکل کمبود وقت روبرو شوند و مدام برای انجام هر کاری به این فکر کنند که اگر این کار را انجام دهند دیگر برای انجام بقیه کارها وقتی برای آن ها نخواهد ماند. در این بین خانواده هایی که فرزندشان درگیر انتخاب رشته و کنکور سراسری است یا فردی که قصد انتخاب رشته یا تغییر رشته را دارد، فرصت رفتن به مراکز مشاوره تحصیلی و انتظار و نوبت و ... را ندارند. پس بنابراین مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره تحصیلی یکی از آسان ترین راه برای مشاوره گرفتن است.

 

 

یکی از بهترین مزیت های مشاوره این است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد و می توانید در هر موقعیتی و در هر مکانی بدون سختی و مشکل با مشاور خود تماس بگیرید و از مشورت و راهنمایی های آن با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای مشاوره غیر حضوری هزینه کمتر آن نسبت به کلاس های حضوری است. از نظر مادی و هزینه می توان گفت مشاوره ی غیر حضوری و آنلاین هزینه های اضافی را حذف می کند.

عدم حضور فیزیکی در کلاس های مشاوره یکی دیگر از مزایای مشاوره غیر حضوری است. خیلی از دانش آموزان و دانشجویان تمایل به حضور برای مشاوره گرفتن ندارند و به خاطر دلایل مختلفی از حضور در کلاس های مشاوره اجتناب می کنند. اما از طریق تماس با یک مشاور متخصص حرفه ای این امکان را به آن ها می دهند که بدون نیاز به حضور فیزیکی از تمام اطلاعات مشاوره ای استفاده کنند. خیلی از افراد برای آمادگی در آزمون و کنکور دچار نگرانی و استرس شدند. نا آشنا بودن با نحوه امتحان، سوالات و نگرانی اینکه زمان کافی برای مرور کامل درس های گذشته را نداشته باشند.

 

مشاوره آنلاین

 

مشورت با یک مشاور تحصیلی خیلی از همین نگرانی های پیش پا افتاده را برطرف می کند. مشاوره تحصیلی در ابتدا یک مروری از سطح آمادگی شما می کند و سپس با بررسی توانایی شما، برنامه ریزی های تحصیلی را انجام می دهد. در کنار برنامه ریزی زمانی و مدیریت تحصیلی شما، تست هایی مانند سوالات کنکور برای شما ارسال میکند و شما را با نحوه سوالات و امتحان کنکور آشنا می کند.

 

مشاور علاوه بر مشاوره تحصیلی شما، از نظر استرس و اضطراب هم شما را آماده میکند و با راهنمایی هایی که انجام میدهد استرس و اضطراب شما را کاهش می دهد و شما هم از لحاظ تحصیلی و روانی برای این آزمون مهم آماده می شوید. البته باید این را هم بدانید که استفاده ی مفید و کامل از دستیابی به شماره مشاوره تحصیلی باید از چندی قبل از امتحان ارتباط برقرار کنید تا برنامه ریزی های دقیق را انجام دهد.

 

مشاوره تحصیلی چیست؟

خیلی از افرادی که تصمیم میگیرند تا در کنکور سراسری و یا هر امتحانی موفق عمل کنند تصور می کنند با مطالعه زیاد می توانند حتما موفق شوند اما لازم است که مطالعه و کارهای شما برنامه ریزی داشته باشد تا بتوانید به سمت موفقیت پیش بروید.

مشاور های تحصیلی می‌توانند کمک زیادی در این زمینه به شما بکنند. زیرا مشاور تحصیلی یک فرد با تجربه در این زمینه است که می‌تواند در مورد نوع برنامه‌ریزی با شما صحبت کند و شما را آگاه کند که نحوه اصولی برنامه ریزی به چه صورت است و شما با رعایت نکاتی که مشاور تحصیلی میگوید و کمی پشتکار می توانید به تمام اهدافی که در سر دارید برسید.

همه ما در در طول شبانه روز 24 ساعت وقت داریم و دلیل اینکه بعضی از افراد روز به روز موفق تر می شوند و دست به هرکاری می‌زنند می‌توانند آن را با موفقیت به اتمام برساند و برخی از افراد هیچگاه گام مثبتی رو به جلو بر نمی دارد و همیشه در جای خودشان درجا می زند ممکن است همین برنامه ریزی باشد.

 

مشاوره تحصیلی مدرسه

یکی از مهم ترین مسائل در پیشرفت تحصیلی و ارتقا سطح فکری و علمی یاری گرفتن از مشاوران تحصیلی است. در صورتیکه به این امر مهم توجه کافی نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری شامل حال افراد شود که آینده او را تحت تاثیر قرار دهد. آینده تحصیلی و شغلی افراد از طرفی خودشان و از طرفی خانواده ی آن ها را درگیر خود خواهد کرد. برای پیشگیری از خسارت های ناشی از این قبیل کم توجهی ها بهترین راهکار ممکن انتخاب مشاور تحصیلی متخصص در زمینه­ ی علمی مربوطه است. انتخاب مشاور تحصیلی مناسب اولین قدم در این راستا خواهد بود، اما مورد دیگری که حائز اهمیت است، زمانی است که والدین برای رجوع به مشاورین باید در نظر بگیرند. با توجه به افزایش مشغله های والدین و کمبود زمان بهترین گزینه ی پیشنهادی برای دسترسی سریع تر با حفظ زمان بیشتر و هزینه ی مناسب تر مشاوره آنلاین خواهد بود.

هنگامی که با بسیاری از افراد موفق در زمینه های مختلف علمی صحبت می کنیم به مورد مشابهی بر میخوریم و آن یاری گرفتن از یک فرد متخصص در زمینه ی مربوطه است. در واقع می توان گفت کمتر کسی میتواند با سطح اطلاعات خود و بدون آگاهی از تجربیات افراد مجرب نسبت به زمینه ی کاری تصمیمات کاملا مناسبی اتخاذ کند. با این تفاسیر انتخاب مشاوره تحصیلی مناسب میتواند نقش بسیار مهمی را در موفقیت فرد ایفا نماید. همانطور که با کوچکترین اشتباه ممکن است آینده تحصیلی و شغلی فرد به خطر بیافتد، انتخاب آگاهانه مشاور مجرب می تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد.

 

مدرسه

 

 

مشاوره نظام وظیفه

بر طبق قانون نظام وظیفه گذراندن خدمت سربازی برای تمامی آقایانی که به سن خدمت سربازی می رسند واجب است. ولی برخی اطلاعات زیادی در رابطه با قوانین نظام وظیفه از جمله مدت زمان خدمت سربازی، خرید خدمت سربازی، امریه خدمت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت کفالت و … ندارند و ممکن است برای هر یک از موارد ذکر شده کارهای بی فایده ای انجام دهند که نه تنها نتیجه بخش نخواهد بود بلکه ممکن است از زمان معرفی خود به عنوان مشمول خدمت بگذرد و در نتیجه اضافه خدمت به آن ها تعلق بگیرد. به این منظور تصمیم داریم تا در این بخش به طور کامل در این مورد صحبت کنیم.

 

سربازی

 

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری

داوطلبان کنکور سراسری در تیرماه هر سال طی آزمون سراسری به رقابت با یکدیگر می پردازند. موفقیت در کنکور سراسری و دستیابی به اهداف بلند مدت برای آینده ای بهتر نیازمند دانستن و داشتن مواردی مثل منابع کنکور سراسری، استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی خوب برای رشته ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در کنکور سراسری، مشاوره برنامه ریزی درسی و تست زنی در کنکور سراسری، نحوه صحیح مطالعه دروس برای موفقیت در کنکور سراسری، استفاده از نعطیلات نوروز یا عید برای مطالعه دروس عقب افتاده، جمع بندی کنکور سراسری و در نهایت مدیریت و کنترل زمان در کنکور سراسری هستیم. هیچ گاه نمی توان برای همه یک نسخه را پیچید و همه ما می دانیم که برنامه ریزی برای هر شخص به صورت مجزا و با توجه به توانایی ها و زمانی که برای مطالعه در طی روز اختصاص میدهد فرق دارد اما یکسری نکات در رابطه با برنامه ریزی صحیح اصولی وجود دارد که رعایت این اصول باعث دسترسی راحت تر به موفقیت خواهد شد. پس با داشتن برنامه ریزی مناسب و نحوه صحیح مطالعه دروس و در دسترس داشتن منابع مفید می توان به هدف دست یافت.

 

 

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری

یکی از اساسی ترین تصمیماتی که محصلان در روند تحصیل خود باید بگیرند انتخاب رشته ای است که در دانشگاه ادامه خواهد داد و برای کنکور سراسری در آن رشته سنجیده خواهد شد. در این روند انتخاب یک مشاوره تحصیلی خوب و آگاه بسیار موثر است و میتواند در آینده تحصیلی و شغلی فرد بسیار تاثیر گذار باشد. به این منظور در این قسمت اطلاعاتی مانند آشنایی با قسمت های مختلف کارنامه، نقش سهمیه مناطق و شهدا و ایثارگران و مناطق محروم در انتخاب رشته، بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری، آشنایی با امکانات و هزینه ها و شهریه های دانشگاه های دولتی روزانه، شبانه، دانشگاه های غیرانتفاعی، پیام نور، پردیس های خودگردان یا بین الملل و دانشگاه آزاد، نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب دانشگاه، نحوه صحیح چینش انتخاب ها در انتخاب رشته کنکور سراسری توضیحاتی داده شده است که با مطالعه دقیق آن ها داوطلبان میتوانند انتخاب بهتری را داشته باشند.

 

 

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

یکی از مواردی که همواره تمامی داوطلبان به نوعی با آن درگیرند انتخاب دانشگاهی است که قرار است در آن به تحصیل بپردازند. همه ی داوطلبان دوست دارند در بهترین دانشگاه ها در نزد معروفترین اساتید به تحصیل بپردازند و کسب علم کنند. اما همیشه معروف ترین ترین دانشگاه ها بهترین در رشته های موجود نیست و گاهی در رشته ای خاص دانشگاهی که معروفیت چندانی ندارد موفق تر عمل کرده است و داشتن اطلاعات در مورد این دانشگاه ها با مشورت گرفتن از مشاورین مجرب حاصل خواهد شد.

 

 

مشاوره تحصیلی کنکور کاردانی به کارشناسی

شاید خیلی از خانواده ها و داوطلبان ندانند که کنکور کارشناسی به دو صورت پیوسته و غیر پیوسته برگزار می شود. در کارشناسی پیوسته، داوطلبان پس از کسب رتبه در کنکور، انتخاب رشته کرده و مستقیما وارد رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی می‌ شوند. به طور معمول مدت تحصیل کارشناسی بین چهار تا شش سال می‌ باشد. در کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی)، دانشجویان پس از اخذ مدرک کاردانی، مجددا برای کنکور کارشناسی شرکت می‌ نمایند و پس از کسب رتبه و انتخاب رشته وارد مقطع کارشناسی می‌ شوند. تنها تفاوت کارشناسی ناپیوسته با کارشناسی پیوسته در این است که دانشجویان کارشناسی ناپیوسته، بایستی پس از دریافت مدرک کاردانی مجددا در کنکور شرکت نمایند.

 

مشاوره تحصیلی کنکور کارشناسی ارشد

هر ساله در اواخر آذرماه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد فرصت دارند تا در این آزمون ثبت نام کنند. یکی از ویژگی هایی که این شرکت کنندگان باید داشته باشند این است که دارای مدرک کارشناسی باشند یا حین تحصیل در این مقطع باشند. بعد از این که در آذرماه ثبت نام صورت گرفت داوطلبان در گروه های آزمایشی مختلف در اردیبهشت ماه به رقابت می پردازند و در خرداد ماه همان سال جواب اولیه آزمون در اختیار داوطلبان قرار میگیرد تا بتوانند بر اساس رتبه ای که کسب کرده اند رشته های مورد علاقه خود را به ترتیب انتخاب کنند تا در شهریور ماه پاسخ نهایی داوطلبان به آن ها داده شود.

 

 

داوطلبان می­توانند در این مقطع در دانشگاه­های سراسری روزانه و شبانه، پردیس ­های خودگردان، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و دانشگاه آزاد تحصیل کنند. همان طور که توجه دارید کنکور ارشد دو دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است یعنی داوطلبان برای ثبت نام در کنکور ارشد هم در دانشگاه دولتی و هم دردانشگاه آزاد یکبار ثبت نام می کنند اما در مرحله ی انتخاب رشته، باید به صورت مجزا در این دو دانشگاه از هم انتخاب رشته را انجام دهند.

 

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری سراسری و آزاد

آزمون سراسری دکتری هر سال در هفته اول اسفند برگزار می شود. کنکور دکتری ویژه داوطلبانی است که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده باشند و دارای مدرک کارشناسی ارشد یا حداقل دانشجوی کارشناسی ارشد باشند. جواب اولیه آزمون در اویل اردیبهشت ماه خواهد آمد که شامل رتبه و نمره شماست و جواب بعدی که شامل دانشگاه هایی که برای مصاحبه پذیرفته شده اید در هفته اول خرداد ماه در سایت سازمان سنجش نمایش داده می شود. بعد از آن باید در مصاحبه ها شرکت کنید که جواب مصاحبه های کنکور دکتری نیز هفته اول شهریور ماه به شما اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند در این مقطع در دانشگاه های دولتی و آزاد تحصیل کنند که باتوجه به آمار دریافتی از چند سال اخیر کنکور دکتری متوجه می شویم که تعداد متقاضیان در این مقطع افزایش یافته است.


 

مشاوره

 

مشاوره تحصیلی کنکور وزارت بهداشت

بسیاری از افرادی که در کنکور تجربی شرکت می کنند قصد قبول شدن در دانشگاه های خوب و مطرح کشور و تحصیل در رشته های پرطرفداری مانند پزشکی و دندانپزشکی را دارند. داوطلبان این رشته باید بدانند که بیشترین تعداد داوطلبان کنکور هر ساله در رشته ی تجربی می باشد و رقابت تنگاتنگی بین شرکت کنندگان برای دست یابی به رشته های پزشکی برقرار است. بنابراین داوطلب باید در تمامی مراحل دارای برنامه ریزی کنکور مناسب و کارامدی باشد و از تلف کردن وقت جلوگیری کند. البته این به معنای مطالعه شبانه روزی نیست و کافیست مطالعه ی مناسب و با هدف و برنامه ریزی داشته باشد تا به نتیجه دلخواه برسد.

 

مشاوره تحصیلی خارج از کشور

افرادی که سعی دارند برای تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کنند و از روند کارهایی که باید برای این پروسه انجام دهند اطلاعی ندارند، می توانند با کمک گرفتن از مشاورانی که در این زمینه تخصص دارند به راحتی اقدام به ارسال درخواست به دانشگاه های اروپا و سایر کشورها کنند و در صورت امکان از بورسیه تحصیلی آن ها نیز استفاده کنند. در صورتی که فردی موفق به کسب بورسیه تحصیلی بشود می تواند بدون هزینه ی شخصی در کشور مورد نظر به تحصیل بپردازد.

 

مشاوره نگارش پایان نامه

خیلی از دانشجویان هنگام نوشتن پایان‌ نامه دچار مشکل می شوند، اگر شما نیز در این زمینه دچار مشکل هستید نگران نباشید. خیلی از افراد که به دلایل مختلف به سرعت نیاز به دریافت مدرکشان دارند برای نگارش مقاله از پایان نامه خود به افراد متخصص مراجعه می‌ کنند. اما در صورتی که به جای نادرستی مراجعه کنند ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند. مثلاً فردی که مشاوره و معرفی منابع را به عهده می‌ گیرد اگر در آن حوزه تخصص نداشته باشد، ممکن است شما در دانشگاه دچار مشکلاتی شوید و پایان‌ نامه شما دچار دوباره کاری‌ هایی شود.

 

مقاله

 

مشاوره نگارش مقاله

برای نوشتن مقاله یکسری ویژگی‌ های خاصی مد نظر است. خلاصه کردن موضوعات مندرج در پایان‌ نامه بر اساس اصولی که تمام موارد مهم در مقاله ذکر شده باشد خیلی مهم است. ممکن است فردی برای شرکت در مصاحبه دکتری غیر از مقاله پایان‌ نامه نیاز به تعداد دیگری مقاله داشته باشد. برای نوشتن مقاله های علمی پژوهشی و کنفرانسی و همچنین مقالات بین المللی یکسری اصول باید رعایت شود که در مورد آن به تفصیل صحبت خواهیم کرد.

 

مشاوره آزمون های زبان

برای تحصیل در خارج از کشور و همچنین یکی از شرایط تحصیل در مقطع دکتری این است که داوطلبان مدرک زبان معتبر ارائه دهند. مدرک های زبان با توجه به این که دانشگاه یا کشور مورد نظر کدام مدرک را مد نظر دارند متفاوت است. بنابراین با توجه به نوع نیاز هرکس آزمون های زبان متعددی وجود دارند که هم از لحاظ درجه سختی سطح بندی می شوند هم هدف آزمون. زمان و شرایط ثبت نام در آزمون های زبان، منابع و کتب مطالعاتی آزمون های زبان، مشاوره قبولی و کسب نمره بالا در آزمون های زبان و همچنین معرفی آزمون های زبان به تفصیل برای شما گفته خواهد شد.