نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 98
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

ادامه تحصیل بدون شرکت در آزمون و بدون کنکور چند سالی است که توسط دانشگاه های مختلف انجام می شود که ملاک پذیرش افراد در این نوع ادامه‌تحصیل سوابق تحصیلی و معدل آنها در مقطع تحصیلی قبلی خواهد بود.

 

 دانشگاه سراسری هم پذیرش بدون کنکور در یک سری از رشته ها را انجام می دهد که افرادی که علاقمند باشند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند باید وارد سایت سازمان سنجش شوند و دفترچه مربوط به آن را مطالعه کنند تا از رشته ها و شرایط پذیرش به صورت کامل مطلع شوند و هنگامی که تصمیم گرفتند این مسیر را برای خود انتخاب کنند با این مطالعه و کسب آگاهی می توانند انتخاب بهتری داشته باشند.

 

بدون کنکور

 

 البته دقت داشته باشید که هنوز هم رشته های خیلی پرطرفدار مثل رشته های پزشکی در تجربی و برخی رشته‌های مهندسی در رشته ریاضی و سایر موارد نیاز به شرکت در کنکور سراسری دارد و افراد باید برای  قبولی در این رشته ها به رقابت با سایر داوطلبان بپردازند.

 

 ممکن است خیلی از افرادی که تصمیم می‌گیرند ثبت نام بدون کنکور سراسری را انجام دهند به خوبی از نحوه ثبت نام و تاریخ آن اطلاع نداشته باشند، به همین دلیل این مقاله را جمع آوری کردیم تا شما را از نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 آگاه کنیم تا هنگام ثبت‌نام دچار مشکل نشوید.

 

 مرحله اول ثبت نام و انتخاب رشته شما به صورت کاملا اینترنتی می باشد و این روند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد و در صورتی که با بررسی مدارک و سوابق تحصیلی شما صلاحیت تان در یکی رشته هایی که انتخاب کردید مشخص شد مرحله ثبت نام نهایی بعد از اعلام نتیجه به صورت حضوری در دانشگاه انجام می شود.

 

بدون کنکور

 

 در حال حاضر لینک ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری ورودی مهر 98 روی سایت سنجش به آدرس sanjesh.org قرار دارد و شما می توانید ثبت نام خود را آغاز کنید و در مرحله بعدی لازم است که مدارک تان را به صورت مستقیم به سایت سازمان سنجش ارسال کنید.

 سعی کنید حتماً برای این ثبت نام، دفترچه ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 98 را به صورت دقیق مطالعه کنید تا با اطلاع از جزئیات این دفترچه و شرایطی که در آن ذکر شده، ثبت نام خود را انجام دهید. ثبت نام اولیه شما و انتخاب رشته به صورت اینترنتی است و ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه به صورت حضوری خواهد بود.

 

مراحل ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

  • ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

  • دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام رشته های بدون آزمون 98 بصورت دقیق و کامل

  • جمع آوری و مهیا کردن مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

  • تکمیل اطلاعات و انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل

  • دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی

  • بارگذاری مدارک به سایت سازمان سنجش در تاریخ 7 و 8 شهریور 98

  • ( بعد از اعلام نتایج بدون کنکور 98 و در صورت قبولی )

  • مراجعه حضوری به دانشگاه مورد نظر

  •  ارائه تعهد به دانشگاه مبنی بر ثبت نام و تحصیل در یک رشته محل

  • پرداخت هزینه ثبت نام در محل ثبت نام

 

بدون کنکور

 

بعد از اینکه وارد سایت شدید و ثبت نام بدون کنکور خود را انجام دادید باید یکسری مدارک را در آن بارگذاری کنید و اجازه دارید که حداکثر 100 کد رشته محل را بر اساس اولویت علاقه و سایر مواردی که مد نظر قرار می دهید انتخاب کنید.

بعد از اینکه ثبت نام شما به صورت صحیح تکمیل شد به شما یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد رهگیری 16 رقمی داده می شود که نشان دهنده تکمیل شدن این فرایند است و شما باید منتظر باشید که نتایج اعلام شود و این شماره ها در آن زمان برای شما کاربرد خواهد داشت.

 

 مراحل ثبت نام کار خیلی دشوار نیست و شما با وارد شدن به سایت سازمان سنجش و ورود به قسمت دانشگاه سراسری می ‌توانید لینک ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 را مشاهده کنید و وارد آن شوید و ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنید و یک ثبت نام جدید را آغاز کنید و مدارک و مواردی که از شما خواسته می‌شود را در سایت بارگذاری کنید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

برای اینکه یک زمینه ذهنی از مراحل داشته باشید چند تصویر از مراحل مختلف را برای شما قرار می دهیم تا این کار را بدون هیچ گونه مشکل و با خیال راحت تری انجام دهید.

 

بدون کنکور

 

بدون کنکور

 

بدون کنکور

 

بدون کنکور

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد