تحصیل در نیوزیلند

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد تحصیل در نیوزیلند
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

افرادی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند با توجه به علایق شخصی و شرایط تحصیلی و مالی کشورهای مختلفی را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. بعضی از این افراد تمایل دارند که کشورهای آمریکایی و و یا کشورهای اروپایی را انتخاب کنند و بعضی دیگر تمایل دارند که کشورهای آسیایی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. چیزی که بین تمام این افراد مشترک است تمایل به تحصیل و کسب علم می باشد و برای اینکه شرایط ادامه تحصیل در هر کشوری را داشته باشند لازم است قبل از این که اقدام به ارسال درخواست پذیرش در هر مقطعی به کشور مدنظر داشته باشند از قبل یکسری اطلاعاتی در مورد آن کشور کسب کنند تا بتوانند با اعتماد به نفس بیشتر و آگاهی کامل تر این کار را انجام دهند.

 

نیوزلند

 

 از بین کشورهای مختلفی که افراد برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند کشور نیوزلند جزو کشورهایی است که مورد قبول بسیاری از افراد واقع می‌شود و از نظر جغرافیایی این کشور در غرب اقیانوس آرام واقع شده است که پایتخت آن شهر ولینگتون می باشد و بیشتر مردم این شهر مسیحی هستند و به علت طبیعت و تنوع بقا، این کشور جزو کشورهای توریستی به حساب می‌آید که حیوانات متنوع در آن زندگی می کنند.

 

 مردم این کشور به دو زبان انگلیسی و مائوری صحبت می کنند که دانشگاه هایی که در این کشور واقع شده است بیشتر به زبان انگلیسی تدریس می کنند. مخصوصاً در مقاطع دکترا و مدرکی که از طرف این دانشگاه ها به افراد اعطا می شود اعتبار بسیار زیادی دارد و دانشگاه های نیوزلند در رتبه بندی جهانی وضعیت بسیار خوبی دارند و کسانی که تمایل دارند در این کشور ادامه تحصیل دهند باید آگاه باشند که مزایای اصلی تحصیل در نیوزلند از قرار این است که دانشگاه هایی که در این کشور واقع شده است از نظر جهانی بسیار معتبر است.

 

نیوزلند

 

 سطح کیفیت زندگی در این کشور و استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالا است و کسانی که می خواهند در این کشور ادامه تحصیل دهند این شانس را دارند که در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی تحصیل کنند. کسانی که در این کشور تحصیل می‌کنند این اجازه را دارند که بعد از اتمام تحصیل اقامت این کشور را از آن خود کنند. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم برای اینکه درخواست خود مبنی بر ادامه تحصیل به هر کشوری را ارسال کنید لازم است در مورد آن کشور و شرایط زندگی و تحصیلی و اعتباری که مدرک آن کشور دارد و همچنین هزینه ها اطلاعات کافی داشته باشید.

 

کسانی که میخواهند در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند باید مدرک زبان آیلتس 6 داشته باشند و تمام مدارک خود را به همراه مدرک زبان به نیوزیلند ارسال کنند تا بعد از اینکه توسط دانشگاه بررسی‌ها صورت گرفت به این افراد اطلاع دهند که موفق به کسب پذیرش از طرف دانشگاه شدند یا خیر.  طول دوره کارشناسی در کشور نیوزلند سه سال است و دانشگاه‌های این کشور تمام سعی خود را کردند که از ارائه درس هایی که اهمیت چندانی برای دانشجویان ندارد خودداری کنند تا تمام وقت و تمرکز آنها صرف درس های مهم تر شود و همچنین اجازه دارید در کنار تحصیل در سوئد 10 ساعت کار دانشجویی داشته باشید.

 

نیوزلند

 

 کسانی که تمایل دارند در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزلند ادامه تحصیل دهند باید آگاه باشند که لازم است مدرک زبان آیلتس 6 و سایر مدارک خود را به دانشگاه مورد نظر ارسال کنند. طول دوره تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک تا دو سال است که در تمام طول این مدت افراد می‌توانند 20 ساعت کار دانشجویی در طول هفته داشته باشند.

 

 کسانی که تمایل دارند در مقطع کارشناسی در مقطع دکترا در کشور نیوزلند ادامه تحصیل دهند باید همه مدارک خود را به همراه مدرک زبان آیلتس 7 به دانشگاه مقصد ارائه دهند و سپس دانشگاه و اساتید تمام شرایط آنها را بررسی می‌کنند و در صورتی که فرد پذیرش را از دانشگاه کسب کند می‌تواند طی یک دوره سه ساله دکتری را بگذراند و در تمام مدت سه سال می‌تواند 30 ساعت در هفته کار دانشجویی داشته باشد.

 

نیوزلند

 

 کسانی که میخواهند از بورسیه تحصیلی کامل این کشور برخوردار شوند  لازم است که معدل کارشناسی ارشد آنها بالای 18 باشد و پروژه تحقیقاتی دکترای خود را در خود کشور نیوزلند انجام دهند و مقیم استرالیا و نیوزلند یا فیجی نباشند و دانشجوی انتقالی نباشد یعنی از همان دانشگاهی که پذیرش را کسب کرده پروژه قبول کند و بورسیه تحصیلی دریافت کند و کسی که موفق شود بورسیه تحصیلی نیوزلند را بگیرد در همه مدت سه سال نیاز نیست که شهریه پرداخت کنند و سالی 25 هزار دلار هم حقوق دریافت میکند. و طی این 3 سال مبلغی حدود 600 دلار در سال برای بیمه درمانی آن ها هزینه می شود. توجه داشته باشید که در هر مقطعی که بخواهید ادامه تحصیل دهید باید مدرک زبان داشته باشید ولی اگر شرایط شما طوری باشد که همه موارد را به غیر از مدرک زبان داشته باشید ممکن است شما را قبول کنند به شرطی که  در دوره های زبان انگلیسی که دانشگاه تعیین می کند شرکت کنید.

 

نیوزلند

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد