زمان برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1398

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد زمان برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1398
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

زمان برگزاری آزمون عمومی و اختصاصی تمامی گروه های آزمایشی توسط سایت سازمان سنجش اعلام شد. این تاریخ ها به ترتیب برای گروه های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه در تاریخ 13 تیرماه 98، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه در تاریخ 13 تیرماه 98، همچنین داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه در تاریخ 14 تیرماه 98 و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعدازظهر جمعه در تاریخ 14 تیرماه 98 در 381 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد.

 

زمان برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1398

 

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری 98 - 99

در نظر داشته باشید که کارت های‌ شرکت در‌ آزمون‌ همه ی داوطلبان‌ گروه های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبان های خارجی‌ به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه 9م تیرماه 98 تا روز چهارشنبه تاریخ 12 تیرماه 98 روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد که می توانید آن را ببینید و پرینت بگیرید.

برای گرفتن کارت باید شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام را که 12 رقمی بود به همراه شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام که 16 رقمی است و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه را باید وارد کنید.

حتما بعد از گرفتن کارت همه ی موارد را چک کنید تا تناقضی وجود نداشته باشد که مشکل ساز شود. همچنین داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی ثبت نام کرده باشند باید به غیر از پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی گروه دوم و سوم را هم بگیرند.

باید در جلسه آزمون پرینت کارت و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار همرا شما باشد.

 

زمان برگزاری، نحوه‌ پرینت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری‌ سال 1398

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد