شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

افرادی که میخواهند در دانشگاه های غیر انتفاعی بدون کنکور ادامه تحصیل دهند قبل از اینکه شروع به ثبت نام و پیگیری کارهای آن کنند لازم است که به صورت کامل از شرایط ثبت نام آگاهی پیدا کنند و همه مدارکی که برای ثبت نام مورد نیاز است را فراهم کنند و لازم است قبل از هر چیز بدانند که معیار سنجش آنها برای پذیرش در هر رشته ای معدل و سوابق تحصیلی آنها می باشد. قبل از اینکه اقدام به ثبت‌نام کنند لازم است که رشته مورد نظر خود را مشخص کنند و ببینند که شهریه دانشگاه غیرانتفاعی برای رشته مورد نظر آنها چه مقدار است و مشخص کنند که آیا توان مالی پرداخت این شهریه را دارند تا بتوانند در آن ادامه تحصیل دهند. اگر همه شرایط مهیا بود و می توانند پرداخت را انجام دهند، شروع به ثبت نام و سایر مراحل پذیرش کنند.

 

غیرانتفاعی

 

افرادی که میخواهند در دانشگاه غیرانتفاعی ادامه تحصیل دهند در هر مقطعی که باشند چه کاردانی یا کارشناسی پیوسته و یا کارشناسی ناپیوسته لازم است یک سری شرایط عمومی و اختصاصی را رعایت کنند که در ادامه این شرایط را برای آنها بازگو می کنیم تا بتوانند با فراهم کردن تمامی آنها بدون هیچگونه مشکلی مراحل ثبت نام را طی کنند و بتوانند در رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.

 

 شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

1 - اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران

2 - نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

3 - نداشتن فساد اخلاقی 

4 - داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی

5 - رعایت مقررات دانشگاه غیرانتفاعی

6 - تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران

7- عدم تعهد تامین خوابگاه 

 

غیرانتفاعی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی

آخرین مدرک تحصیلی گرفته شده توسط داوطلب یکی از مواردی است که از او خواسته می شود. کسانی که مدرک دیپلم فنی و حرفه ای، دیپلم کار و دانش، دیپلم سه ساله رشته های نظری (تجربی، انسانی، ریاضی) و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم، مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی دانشگاه غیر انتفاعی هستند. دانشگاه غیرانتفاعی تعهدی در زمینه تهیه و تامین مسکن خوابگاه ندارد و همچنین دانشجویان دانشگاه و مؤسسات غیر انتفاعی می توانند بدون انصراف در کنکور سراسری شرکت کنند و در صورت قبولی از از دانشگاه انصراف دهند.

 

غیرانتفاعی

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی

در مقطع کارشناسی این افراد باید مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) را داشته باشند و یا مشغول به تحصیل باشند تا بتوانند در دانشگاه غیرانتفاعی بدون کنکور ثبت نام کنند. متقاضیان رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه غیرانتفاعی باید موقع ثبت نام مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود را ارائه دهند. داوطلبان دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای فقط می توانند رشته های مقطع کاردانی را انتخاب کنند.

 

غیرانتفاعی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد