شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

دانشگاه های مختلفی در چند سال اخیر اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های مختلف کرده است که در این بین دانشگاه آزاد هم در مهر و بهمن ماه هر سال بدون آزمون و بدون کنکور دانشجو می پذیرد (البته پذیرش با کنکور هم دارد که شامل رشته های پرطرفدارتر می شود) و بعد از اینکه بازه زمانی ثبت نام آغاز شد افراد می‌توانند از بین رشته هایی که از طرف دانشگاه به عنوان رشته های بدون کنکور ارائه داده می شود بیست کد رشته را بر اساس اولویت بندی انتخاب کنند و وارد سایت کنند.

 

هزینه ثبت نام دانشگاه آزاد 98 - 99

قبل ازتکمیل فرم انتخاب رشته باید گروه آزمایشی شما مشخص باشد و برای هر گروه آزمایشی که می خواهید از آن کد رشته انتخاب کنید باید کارت مربوط به آن را به صورت اینترنتی و پرداخت هزینه ثبت نام خریداری کنید تا بتوانید از بین گروه آزمایشی مشخص شده کد رشته انتخاب کنید و وارد لیست انتخاب رشته خود کنید.

 

شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99

 

کسانی که میخواهند در مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور ادامه تحصیل دهند باید کارت علاقه مندی را در بازه زمانی که توسط دانشگاه مشخص میشود خریداری کنند تا بتوانند انتخاب رشته های خود را انجام دهند و برای هر گروه آزمایشی لازم است که یک کارت خریداری شود.  در مورد اینکه برای ثبت نام باید چه میزان هزینه پرداخت شود و نحوه پرداخت به چه صورت خواهد بود و چه زمانی اتفاق می‌افتد در این مقاله برای شما صحبت خواهیم کرد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد 98 - 99

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ورودی مهر و بهمن هر سال انجام میشود و افراد با توجه به مقطع مورد علاقه خود و بازه زمانی که میخواهند ادامه تحصیل دهند می‌توانند انتخاب‌ خود را انجام دهند.

ثبت نام که شروع شود لینک پرداخت هزینه ثبت نام هم فعال می شود و می توانید در سایت azmoon.org ثبت نام را انجام دهید. هزینه را به صورت اینترنتی از طریق خود سایت آزمون azmoon.org پرداخت می کنید و بعد از اینکه خرید اینترنتی کارت علاقه مندی انجام شد و موفقیت آمیز بود کد رهگیری داده می شود و در ضمن در نظر داشته باشید که هر گروه آزمایشی یک کارت نیاز دارد.

 

شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99

  • اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران

  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران

  • نداشتن فساد اخلاقی

  • داشتن توانایی جسمی متناسب برای تحصیل در رشته های انتخابی

  • رعایت مقررات دانشگاه آزاد

  • تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران

  • عدم تعهد تامین خوابگاه

  • ممنوعیت نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه آزاد در صورت پذیرش بدون کنکور

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98 - 99

آخرین مدرک تحصیلی که توسط داوطلبان گرفته شده است اهمیت زیادی دارد. دارندگان مدرک دیپلم فنی و حرفه ای، دیپلم کار و دانش، دیپلم سه ساله رشته های نظری ( تجربی، انسانی، ریاضی ) و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم، مجاز به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال جاری در مقطع کاردانی پیوسته هستند. داوطلبانی که دیپلم کار و دانش دارند باید در رشته مطابق و متناسب با دیپلم خود ادامه تحصیل دهند و در صورت پذیرش، باید 12 واحد جبرانی را در دانشگاه پاس کنند.

داوطلبان رشته تربیت بدنی نیازنیست تطابق با رشته دیپلم خود را رعایت کنند ولی باید به لحاظ سلامت جسمی، توانایی تحصیل در این رشته را داشته باشند در غیر این صورت با تحصیل شان مخالفت می شود. دیپلمه های فنی و حرفه ای ، کار و دانش و هنرستان های نظام قدیم حتما باید رشته متناسب با دیپلم خود را از بین لیست رشته های ارائه شده در دفترچه ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد انتخاب نمایند.

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد