ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در این پایه هم برای ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم باید تابعیت ایرانی داشته باشید و شرط دوم داشتن حداقل معدل 17 در امتحانات نوبت اول پایه نهم  است. به دلیل تقدم زمان ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه نسبت به امتحانات نوبت دوم، همین که معدل نوبت اول شما بیشتر از 17 باشد شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم را دارید. اما در نهایت باز هم شرط نهایی آزمون این است که معدل سالانه شما در پایه نهم حداقل 17 باشد. پس باید مراقب نمرات نیمسال دوم خود باشید زیرا این نمرات هم ارزیابی خواهد شد و به دلیل اینکه زمان برگزاری آزمون بعد از اعلام نتایج است تنها کسانی حق شرکت در آزمون را دارند که معدل کلشان بالای 17 شده باشد .


 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98

این آزمون غالبا در خرداد ماه برگزار می شود و شرکت کنندگان برای آگاهی از زمان و ساعت دقیق برگزاری آزمون لازم است به سامانه ی ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی(azmoon.medu.ir) مراجعه نمایند.

 

سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98

سولات مطرح شده در آزمون این پایه تحصیلی با توجه به سطح علمی دو پایه تحصیلی هشتم و نهم طراحی شده است و اندکی فراتر از این سطح هم خواهد بود. در این آزمون نیز سوالات به صورت تستی و چهارگزینه ای است و پاسخ اشتباه دارای امتیاز منفی خواهد بود و تنها یک گزینه توسط داوطلب به عنوان پاسخ صحیح باید انتخاب شود.

 

منابع سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97 - 98

سوالات این آزمون از این قرار است که شرکت کنندگان باید به 100 سوال در مدت زمان 120 دقیقه پاسخ دهند. و منابع دروس به شرح زیر است:

 

سوالات استعداد تحلیلی

تعداد سوال

مدت پاسخگویی

استعداد تحلیلی

15

15 دقیقه

نمره کل استعداد تحلیلی

45

 

 

سوالات استعداد تحصیلی

تعداد سوال

ضریب

منابع طرح سوال

مدت پاسخگویی

قرآن و معارف اسلامی ( آموزش قرآن و پیام های آسمان )

8

2

سوالات از محتوای تمامی کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی 96-1395 و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی 97-1396 طراحی خواهد شد .

105 دقیقه

زبان و ادبیات فارسی

15

2

مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )

15

1

علوم تجربی

17

2

ریاضیات

20

3

جمع کل

75

نمره کل استعداد تحصیلی : 465

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد