فرم های مربوط به معدل برای ثبت نام آزمون دکتری

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد فرم های مربوط به معدل برای ثبت نام آزمون دکتری
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

افرادی که علاقمند به شرکت در آزمون دکترا هستند بعد از اینکه دفترچه را مطالعه کردند و متوجه شدند که شرایط ثبت نام آزمون دکترا را دارند با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون دکترا و پرداخت هزینه ثبت نام وارد سایت می‌شوند و مراحل ثبت نام را انجام میدهند. کسانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که از مقطع کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای فارغ التحصیل شده باشند.

 

دکتری

 

سعی کنید هنگام ورود اطلاعات خود به سایت سازمان سنجش برای ثبت نام نهایت دقت را داشته باشید زیرا این مرحله یکی از مهمترین مراحل ثبت نام است و باید تمام اطلاعات شخصی، معدل و سایر مشخصات شما دقیقاً مطابق با واقعیت باشد کسانی هم که هنوز فارغ التحصیل نشده و معدل نهایی خود را نمی‌دانند لازم است فرم مخصوص معدل را برای ثبت نام آزمون دکترا پرکنند که در این مقاله تصمیم داریم به صورت کامل نحوه صحیح پر کردن این فرم ها را به شما آموزش دهیم.

 

دکتری

 

فرم مخصوص معدل

فرم هایی که مربوط به معدل هستند از دو قسمت تشکیل شده اند که قسمت اول توسط خود داوطلب آزمون سراسری دکتری کامل می‌شود. در این فرم در قسمتی که نوشته شده محل درج شماره پرونده لازم است که افراد شماره پرونده که بعد از مراحل ثبت نام به آنها اختصاص داده شده است را وارد کنند. سایر اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه، اسم پدر و سال تولد و رشته و سال ورود به دانشگاه و اسم رشته امتحانی هم باید در این فرم وارد شود.

 

دکتری

 

قسمت دوم از فرم معدل باید توسط معاون آموزشی دانشگاه که در آن تحصیل کرده اند و دوره کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای در آنجا مشغول به تحصیل بوده‌اند تکمیل شود. معاون آموزشی باید نام و نام خانوادگی داوطلب همچنین اسم پدر و شماره شناسنامه و سال تولد و میانگین واحدهایی که دانشجو گذرانده است را تا پایان شهریور 97 بر اساس 0 تا 20 و همچنین تعداد واحد هایی که توسط داوطلب گذرانده شده است تا آن تاریخ در فرم وارد کنند و در نهایت امضا کند و مهره دانشگاه را زیر فرم بزند. در نظر داشته باشید که حتما دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای که می خواهند در آزمون ورودی دکترای سال 97 شرکت کنند لازم است بعد از تکمیل این فرم ها داوطلب حتما دو نسخه از آن را به معاونت آموزشی محل فارغ التحصیلی تحویل بدهد.

 

دکتری

 

سپس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هم باید بعد از اینکه این فرم‌های تکمیل شده را از داوطلب گرفتند قسمت "ب" فرم را تکمیل کنند و توسط معاون آموزشی مهر و امضا شود و بعد از اینکه مراحل ثبت تکمیل شد یک نسخه از فرم را به داوطلب تحویل دهند و باید در پرونده دانشجو بماند تا بایگانی شود که اگر استعلامی در مورد معدل و سایر مشخصات داوطلب صورت گرفت دانشگاه مدرکی برای آن داشته باشد.

 

دکتری

 

دانشجویانی که در سال آخر دوره کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای هستند هم باید بعد از اینکه فرم تایید شد آن را پیش خودشان نگه دارند تا اگر در دانشگاهی قبول شدند به دانشگاه جدید ارائه دهند در ضمن توجه داشته باشید که افرادی که بعد از این که ثبت نام کردند فارغ التحصیل شدند معدل فارغ التحصیلی آنها ملاک قبولی آنها نخواهد بود و معدل میانگین ای که در فرم وجود دارد مدنظر قرار می گیرد. دانشجویانی که تا دانش دانشجویانی که تا 30 بهمن 97 یا 31 شهریور 98 از دوره کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای خود فارغ التحصیل می شوند می توانند وقتی که قرار است کارت ورود به جلسه را از سایت دریافت کنند معدل فارغ التحصیلی خود را در سایت ویرایش کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد