منابع کنکور سراسری 1402

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد منابع کنکور سراسری 1402
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در مقاله ای که با عنوان تغییرات کنکور سراسری 1402 برای داوطلبان تهیه کردیم یادآور شدیم که در کنکور 1402 دو آزمون جداگانه برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید برگزار خواهد شد. بنابراین تمام داوطلبان در پی پاسخ به پرسش های خود در مورد منابع جدید با توجه به تغییرات پیش آمده هستند. با آگاهی کامل از منابع درسی داوطلب می تواند با آمادگی هر چه بیشتر و بهتر به سمت موفقیت در کنکور پیش رود و با شناخت و تهیه این منابع، می توانند برای برنامه ریزی کنکور سراسری 1402 اقدام کند. تغییرات اعمال شده در کنکور سراسری 1402 این اهمیت را دو چندان کرده. بنابراین آی مشاوره تصمیم دارد با معرفی منابع کنکور سراسری 1402، باعث رفع نگرانی و سوالات داوطلبان در این زمینه شود.



منابع
 

منابع کنکور سراسری تجربی 1402

از آنجا که داوطلبان گروه تجربی بیشترین آمار شرکت کنندگان را در بین گروه های آزمایشی به خود اختصاص داده اند و رقابتی جدی را پیش رو دارند، با مطالعه منابع کنکور سراسری تجربی 1402 طبق برنامه ریزی کنکور سراسری 1402 می توانند به گرفتن بهترین نتیجه ی مد نظر خود امیدوار باشند.  منابع کنکور تجربی 1402 شامل دروس اختصاصی و دروس عمومی است که در مقاله ی مربوط به این رشته به طور کامل داوطلبان را آگاه خواهیم کرد.



 

منابع کنکور سراسری ریاضی 1402

داوطلبان در گروه ریاضی بعد از اینکه منابع کنکور سراسری ریاضی 1402 را با دقت مطالعه کردند می توانند با روش صحیح تست زدن در کنکور به نتایج قابل قبولی در این آزمون دست یابند. می توانند بازخورد مطلوبی از تلاش های خود دریافت کنند. یادتان باشد که تسلط بر دروسی که ضریب بالاتری دارند می تواند به شما در قبولی رشته مورد علاقه تان کمک کند.




 

منبع

 

منابع کنکور سراسری انسانی 1402

داوطلبان در رشته های گروه علوم انسانی میدانند که همیشه بیشترین تعدا منابع برای مطالعه را دارند و برای قبولی و نتیجه مطلوب باید آنها را مطالعه کنند. پیشنهاد می کنیم اگر داوطلب شرکن در آزمون سراسری علوم انسانی هستید منابع کنکور سراسری انسانی 1402 را تهیه کنید و با برنامه دقیق و کارامد مطالعه کنید و برای تمرین و تکرار نیاز به کتاب های کمک آموزشی مناسب دارید تا به کمک این منابع مباحث ملکه ذهن تان شود.



 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد