نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تحصیلی در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 - 99
از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در چند سال اخیر بیشتر دانشگاه ها اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور و بدون برقراری هیچگونه آزمون کردند و ملاک پذیرش افراد و چیزی که آنها را در این رقابت موفق می کند سوابق تحصیلی آنها است. پذیرش بدون کنکور در دانشگاه آزاد هم انجام می‌شود و در مقاطع تحصیلی مختلف وجود دارد که شامل رشته های تنوع زیادی می شود.

 

 افرادی که توان مالی پرداخت شهریه های دانشگاه آزاد را داشته باشند این دانشگاه را به سایر دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور دارند ترجیح می دهند زیرا سطح علمی دانشگاه آزاد از وضعیت خوبی برخوردار است.

 

بدون کنکور

 

 افرادی که میخواهند در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ادامه تحصیل دهند خیلی با روند ثبت نام آشنایی ندارند و نمی دانند که باید اولین مرحله و اولین قدم آنها برای این ثبت نام چه چیزی باشد به همین خاطر تصمیم گرفتیم این مقاله را جمع آوری کنیم تا در آن نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را برای شما توضیح دهیم.

 

بدون کنکور

 

 وقتی که صحبت از سوابق تحصیلی می شود منظور معدل کتبی دیپلم داوطلبان است که در فرآیند پذیرش بدون کنکور معیار سنجش آن ها خواهد بود و این پذیرش در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا هم انجام میشود که در دو بازه مهرماه و بهمن ماه انجام می شود. در این لیست تقریبا بیش از 95 درصد رشته ها بصورت بدون آزمون قرار دارند و کسانی که شرایط لازم را داشته باشند و بتوانند مدارک ثبت نام را تکمیل کنند با با مراجعه به سایت azmoon.org می تواند ثبت نام خود را انجام دهند.

 

 اول از همه لازم است که شما گوش به زنگ باشید تا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 اعلام شود بعد از اینکه این ثبت نام آغاز شد و وارد سایت ثبت نام می شوید و کارت اعتباری خریداری می کنید که یک کد رهگیری 12 رقمی دارد و یک نام کاربری ده رقمی و یک کلمه عبور شش رقمی که برای هر فرد صادر می شود و شما با پرداخت هزینه و خرید این کارت اجازه دارید که وارد مراحل ثبت نام شوید.

 

بدون کنکور

 

 در مرحله اول ثبت نام باید وارد سایت شوید و هر مقطعی که برای ادامه تحصیل مد نظر شما هست را انتخاب کنید و بعد حتما روی قسمت ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کنید. در مرحله دوم لازم است که کد ملی و کلمه عبور شش رقمی که در کارت اعتباری خریداری شده شما وجود داشت را وارد کنید تا بتوانید وارد سامانه شوید.

 

 در مرحله سوم شما باید اطلاعات شخصی و شناسنامه خودتان را وارد کنید و بعد آدرس محل سکونت کد پستی و هر چیزی که در این قسمت از شما خواسته شده است را تکمیل کنید. سعی کنید تمامی اطلاعات را به درستی و با دقت وارد کنید تا در مراحل بعدی برای شما مشکلی پیش نیاید و همچنین سعی کنید حتما در پر کردن هر فرمی صداقت را فراموش نکنید خصوصاً در مورد معدل زیرا تمام موارد بعداً با اصل مدرک تطبیق داده می شود.

 

بدون کنکور

 

 در مرحله چهارم لازم است که سوابق تحصیلی خودتان را وارد کنید و بعد از اینکه این مرحله تکمیل شد وارد مرحله ثبت نام خواهید شد و وقتی که اطلاعات ثبت نام خود را نهایی کردید تایید نهایی و ثبت نهایی را انجام خواهید داد و مطمئن شوید که این مرحله به درستی انجام شده است و دقت داشته باشید که در مراحل ثبت نام از گزینه های برگشت یا بارگذاری مجدد صفحه استفاده نکنید.

در مرحله آخر از شما عکس پرسنلی و صفحه شناسنامه و کارت ملی و مدرک دیپلم را میخواهد که شما باید با کیفیت آنها را اسکن کنید و در حجمی از شما خواسته شده است آنها را در سایت بارگذاری کنید.

 

بدون کنکور

 

 در مرحله بعد یک صفحه ای برای شما باز می شود که یک میز کار اختصاصی است که شما می توانید وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 شوید و کد رشته هایی که مد نظرتان است را از داخل این دفترچه انتخاب کنید و وارد سایت بر اساس اولویت کنید و وقتی که این مرحله هم انجام شد لازم است که بررسی ها توسط دانشگاه صورت گیرد و نتایج نهایی به شما اعلام شود.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد